6 x leukste verpakkingen van februari

02.03.2017 | Branchenieuws | 1533 keer bekeken
6 x leukste verpakkingen van februari

Ter inspiratie bericht Verpakkingsprofs altijd een lijstje over de leukste, nieuwste, meest innovatieve en opvallendste verpakkingen van de afgelopen maand.


Kuber sausage packaging - design van Bunker Media

L febr 1.png
De specialisten van het bureau "BunkerMedia" hebben Kuber, een nieuw merk van een varkensworst bedacht. Zij ontwikkelden de naam en het packaging design. Dit is een ideale worst voor broodjes: als je het afsnijd krijg je vierkante stukjes, met dezelfde vorm als een toast.


Geniled Bright Led Bulbs packaging - design van Evgeniy PelinL febr 3.jpgGeniled - is een jong en ambitieus bedrijf uit Yekaterinburg, Rusland. Zij produceren hoogwaardige LED-lampen voor persoonlijk en zakelijk gebruik. De makers realiseerden zich tijdens het ontwikkelingsproces dat de omgekeerde bol eruit ziet als een peer. Dit is het belangrijkste idee van de verpakking geworden - alle producten in een verscheidenheid van vruchten tonen. 


Arcobaleno Chocolate packaging - design concept van Dang Vo
L febr 4.jpg
Arcobaleno chocolade heeft een hydride smaak van verschillende soorten fruit en samen creëren zij een originele smaak voor de donkere chocolade. De verpakking projecteert het plezier en de kleurrijke houding van het merk.


Aphrodite's label design by MiddayL febr 5.jpg
Aphrodite's is een merk dat zicht richt op hoogwaardig eten en op de oostelijke Middellandse Zee-keuken. De opdracht was om een restaurantkwaliteit te brengen in het hele merk. Aphrodite, de Olympian Godin van schoonheid is de belangrijkste focus van het merk.


Coca-Cola (ACN) Special Edition Bottles design by FP7 

L febr 6.jpgCoca-Cola is altijd de officiële sponsor van de Egyptische fans geweest. In het voetbalgekke land is voor lange tijd het voetbal geen tijdverdrijf geweest. Maar de natie leeft voor het voetbal en op deze manier heeft elke fan doormiddel van een flesje coca-cola het tenue van de club in zijn/haar handen. 



Help Remedies Paper packaging- design van Phillip Nessen
L febr 7.jpgNadat de eerste verpakking niet gelukt was, vroeg Help aan Phillip Nessen om de verpakking opnieuw vorm te geven. "Dale Trigger en ik waren belast met het creëren van een nieuwe verpakking, maar de papieren verpakking die het gevoel van de originele verpakking bewaard moest erin blijven."

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (1)

Reageren
  • Ann Varga
    09.03.2017 - 14:25 uur | Ann Varga

    Tip : eerst eens goed nalezen voor je een nieuwsbrief uitstuurt