Blik Grolsch speciaal ontwerp voor jubileum Zwarte Cross

07.07.2016 | Branchenieuws | 553 keer bekeken
Blik Grolsch speciaal ontwerp voor jubileum Zwarte Cross

Festival Zwarte Cross viert samen met biermerk Grolsch zijn twintigste verjaardag. 

Speciaal voor het festival werd een ontwerpwedstrijd uitgeschreven voor het beste Zwarte Cross bierblik. Ontwerper Arjan van den Heuvel won de wedstrijd en zijn kleurrijke blikken die vol polsbandjes van vorige edities van het festival staan zullen in de Albert Heijn verkocht worden ter promotie van het festival.

De jury was lovend over het ontwerp van Van den Heuvel. "De opdracht luidde: ontwerp een bierblik dat de sfeer van het festivalleven perfect weergeeft en dit ontwerp sprong er meteen uit. Het is fris, straalt de Zwarte Cross uit en het lijkt eenvoudig, maar is toch erg goed gevonden."

Als prijs mag Van den Heuvel de komende twintig jaar gratis naar de Zwarte Cross. Met aankoop van elk 6-pack ondersteun je goede ideeen voor jong ondernemerschap in de Achterhoek.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren