Campbell brengt positieve campagne op de markt op iconische blikken

09.06.2016 | Branchenieuws | 370 keer bekeken
Campbell brengt positieve campagne op de markt op iconische blikken

Iedereen kan wel wat positiviteit in zijn leven gebruiken. Het iconische blikmerk Campbell speelt hier handig op in met hun verpakkingen die hoop uitstralen. Iedere poster, kaart, advertentie, blikverpakking en andere verpakkingen stralen positiviteit uit, zonder de kenmerkende visuele aspecten van de verpakking te verliezen. 

Schermafbeelding 2016-06-07 om 15.11.06.

De campagne was voorzichtig opgezet, zodat de juiste personen bereikt werden. Door de blikken hebben consumenten een extra reden om het product te kopen. Het is een goede case om aan te geven hoe de verpakking het product kan versterken.

De campagne is net begonnen, dus er is nog niet te veel over het resultaat te zeggen. De campagne heeft in ieder geval de interesse weten te wekken van consumenten, want verschillende foto's verschenen hiervan op social media. 

Schermafbeelding 2016-06-07 om 15.10.53.
Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren