Coca Cola lanceert wereldwijd nieuw design

19.04.2016 | Branchenieuws | 1647 keer bekeken
Coca Cola lanceert wereldwijd nieuw design

Coca Cola komt met een nieuwe verpakking voor alle dranken van het merk over de hele wereld. De nieuwe verpakkingen zijn nog meer in lijn met de eenmerkstrategie. Afgelopen nacht maakt Coca-Cola bekend de verpakkingen op global niveau aan te gaan pakken.

Op de nieuwe verpakking, zo schrijft de Amerikaanse website Ad Age staat het kenmerkende 'Red Disc'-logo (die ook nadrukkelijk in de Taste the Feeling-campagne te zien is). Het design brengt de verpakkingen van Coke, Coke Light (Diet), Coke Zero en Coca-Cola Life qua uiterlijk nog meer bij elkaar, zoals ook de bedoeling is in de strategie van het bedrijf.

De producten met het nieuwe design zullen in de eerste week van mei in Mexico te koop zijn. Het nieuwe design zal daarna dit jaar en in 2017 verder wereldwijd worden uitgerold. De Verenigde Staten zijn in 2017 aan de beurt, waarna Europa volgt.

cocacolanieuw.png

Blijf altijd op de hoogte
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.



Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren