Coca Cola maakt feestelijke verpakking voor Kerstdagen

17.12.2015 | Branchenieuws | 1060 keer bekeken

Coca Cola viert de kerst niet alleen door de vele reclames, maar ook door de verpakking. De flessen van 1.75 liter krijgen een nieuw design, speciaal voor Kerst: een grote strik is gelegd in het etiket. De consument hoeft hem alleen nog zelf te vouwen.

Door het etiket voor een deel los te peuteren en aan het loszittende onderdeel te trekken ontvouwt zich een strik. De verpakking is enkel in december verkrijgbaar zijn, in vier verschillende varianten: regular, light, zero en life, de groene variant. 

Coca Cola laat voor de zoveelste keer zien dat de verpakking uitstekende marketingtool kan zijn voor een campagne. Eerder verwijderde het frisdrankmerk de etiketten tijdens Ramadan om tolerantie te promoten.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren