Eshuis wederom in de prijzen met strik-etiket Coca Cola

16.09.2016 | Branchenieuws | 713 keer bekeken
Eshuis wederom in de prijzen met strik-etiket Coca Cola

Drukkerij Eshuis heeft met haar unieke bow-label voor Coca Cola voor de tweede keer een prijs gewonnen. Werd eerst de DuPont Packaging Innovation Award al in de wacht gesleept, nu mocht de drukkerij uit Dalfsen de Label Industry Global Award for Innovation in ontvangst nemen in Chicago.

De verpakking werd ontworpen rondom Kerst 2015, waarbij het mogelijk is voor de consument om het label te veranderen in een 3D strik. Doordat het label uit drie lagen bestaat, is het mogelijk om deze om te vouwen tot een echte strik. Het etiket is in totaal in 40 landen te verkrijgen.

De prijzenregen voor Eshuis is nog niet voorbij. Tijdens de Fackpack op 27 september wordt in de categorie Design & Processing de German Packaging Award in ontvangst genomen. Ook is de innovatie op het gebied van labels genomineerd voor een Gouden Noot, en is er een nominatie voor de FlexoTech International Print & Innovation Awards in Londen.

"We zijn erg blij met de prijs," vertelt Claudia Platvoet van de drukkerij tegen De Stentor. "Het is echt een stukje erkenning voor 18 maanden lang heel hard werken."

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren