Euroshopper in najaar definitief uit de schappen

08.07.2014 | Branchenieuws | 1328 keer bekeken

Het einde is in zicht voor Euroshopper. In het najaar moeten de zo herkenbare rood-witte verpakkingen uit de schappen verdwenen zijn. Albert Heijn begon in 2013 met de introductie van AH Basic. Scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannekoekenmix en Chinese nasi waren de eerste producten die van de nieuwe naam werden voorzien en zodoende een nieuwe verpakking kregen. Volgens Albert Heijn is de kwaliteit van AH Basic beter en daardoor de prijs-kwaliteit verhouding beter.

De rood-witte verpakking werd geïntroduceerd in 2009. Daarvoor stond de verpakking bekend om het ronde, zwarte-witte logo met winkelwagentje. Een woordvoerder laat Distrifood weten dat er op dit moment nog ongeveer 30 originele Euroshopperartikelen in de supermarkt liggen. Op dit moment worden de frisdrank omgeschakeld naar AH Basic.

Het Euroshopper merk had veel fans. Zo richtten jongeren de pagina “Ik ben een Euroshopper” op om hun liefde voor het merk te tonen. 

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren