Fanta presenteert geheel nieuwe lijn

30.03.2017 | Branchenieuws | 663 keer bekeken
Fanta presenteert geheel nieuwe lijn

De lijn van Fanta van Coca-Cola krijgt een nieuwe verpakking en logo. De 1,5L fles is spiraalvormig geworden. De bedoeling daarvan is dat de gebruiker het gevoel krijgt dat hij/zij de fruitsmaken uit de fles kan knijpen. Fanta noemt de nieuwe uitstraling creatiever en gedurfder. Fanta heeft voor een nieuwe look gekozen omdat de fans jong en dynamisch zijn.

Het nieuwe logo is met de hand uitgesneden en vervolgens gedigitaliseerd. Gijs Brons, brandmanager Fanta bij Coca-Cola Nederland zegt dat het handgemaakte echt terug te zien is. "Ook hebben we voor nieuwe kleuren gekozen. De vertrouwde basiskleuren zijn er nog, maar Fanta staat vanaf nu altijd in het wit." Ook is er een knipoog verwerkt in de laatste A van Fanta. 

Ook de  verpakking van de lijn van Fanta is op de schop gegaan: de flessen 2 liter, 1 liter, 500ml en 330ml zijn allemaal spiraalvormig geworden. De blikjes krijgen ook een fris, nieuw uiterlijk. 

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren