Heerlijk avondje nieuwe thema op Sinterklaas-artikelen van Jumbo huismerk

13.10.2016 | Branchenieuws | 461 keer bekeken
Heerlijk avondje nieuwe thema op Sinterklaas-artikelen van Jumbo huismerk

Sinterklaas verdwijnt dit jaar van vele verpakkingen in de winkels van supermarktketen Jumbo. Reden om Sinterklaas van de verpakkingen te halen, is het uitblijven van een passende oplossing voor de terugkerende discussie over het Sinterklaasfeest.

Jumbo is de eerste winkel die ook Sinterklaas van de verpakkingen haalt. Het gaat hier om de verpakkingen van het huismerk van Jumbo. Andere winkels hebben het voorbeeld nog niet gevolgd. Vorig jaar voerde Jumbo een experiment uit waarbij zowel witte als zwarte Pieten op de verpakkingen werden geplaatst. Dit jaar is gekozen voor een andere aanpak. Het thema van de verpakkingen is dan ook ‘Heerlijk avondje’.

Jumbo gaat Sint en Piet niet verbieden, maar wil terug naar de essentie van het Sinterklaasfeest als kinderfeest. “Het heerlijke avondje wordt gesymboliseerd door blije kinderen omringd door allerlei Sinterklaas-symbolen, zoals de mijter van Sint, de pet van Piet, schoencadeautjes en diverse lekkernijen. De huidige generatie volwassenen denkt graag terug aan de heerlijke avondjes uit hun jeugd. Jumbo wil de kinderen van nu graag eenzelfde beleving bieden.”

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren