Hellmann's gaat terug naar de roots met de nieuwe verpakking

27.03.2017 | Branchenieuws | 353 keer bekeken
Hellmann's gaat terug naar de roots met de nieuwe verpakking

Het Londense designbureau Design Bridge heeft een nieuwe verpakking voor Hellmann’s mayonaises, ketchup, dressing, mosterd vegetarische en organische producten ontworpen. Het design is geïnspireerd op de beginfase van Helmann’s in New York en eert de duurzaam geproduceerde ingrediënten. Het nieuwe design zal wereldwijd in de supermarkten komen te liggen.

Mike Stride, creative director bij Design Bridge zegt:” Onze uitdaging was tweedelig. Ten eerste wilden we ervoor zorgen dat de klanten niet alleen aan mayonaises dachten bij Hellmann’s. Ten tweede wilden we het uiterlijk van Hellmann’s veranderen, zodat het meer doet denken aan schone, duurzame en echte producten.”

Stride’s idee was om de klanten terug te brengen naar de tijd dat Hellmann’s met de hand werd gemaakt, in plaats van een fabriek. “We hebben de synthetische blauwe en gele kleur vervangen door wat neutrale kleuren. De handgemaakte illustraties moet ervoor zorgen dat het product wat meer warmte en persoonlijkheid uitstraalt.”

Hellmanns 2.jpg

Hellmanns 3.jpg

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren