Infographic: verpakking beïnvloedt beleving, ervaring en gevoel van consument

24.04.2015 | Branchenieuws | 2035 keer bekeken

Verpakkingen zorgen voor meer dan enkel bescherming van een product. In deze infographic die Stanford University ontwikkelde op basis van haar eigen onderzoeken, blijkt dat verpakkingen veel meer functies hebben. Zo beïnvloedt het de manier waarop we naar producten kijken, hoe tevreden we daar over zijn en hoe we ons voelen over het gebruik ervan. Wist u bijvoorbeeld dat kinderen liever worteltjes eten als ze in een verpakking van McDonalds zit?

Bekijk de cijfers van dit onderzoek en andere onderzoeken die aantonen wat wij in de verpakkingsbranche natuurlijk allang wisten: verpakkingen zijn zeer waardevol!

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren