Jägermeister verandert slogan en flesontwerp

05.01.2017 | Branchenieuws | 488 keer bekeken
Jägermeister verandert slogan en flesontwerp

Jägermeister heeft in samenwerking met creatief bureau Neew de slogan en flessenontwerp veranderd. De alom bekende 'Alleen als 'ie ijs- en ijskoud is' is ingeruild voor de nieuwe slogan: 'It's a matter of taste'. 

De nieuwe slogan is verzonnen omdat er verschillende meningen zijn over Jägermeister.'It's a matter of taste' is bedacht als antwoord op dat feit. Jägermeister is nu eenmaal een kwestie van smaak schrijft het bedrijf op de website.

Timon Zijderlaan, creatief bij Neew, erkent dat niet iedereen van de smaak van Jägermeister houdt. In plaats van dat te ontkennen vond Zijderlaan het juist slim om daar de nadruk op te leggen. "Met deze campagne laten we zien dat we fan zijn van uitgesproken smaken in het algemeen", sluit Zijderlaan af tegen Marketingtribune. 

Andere fles
Niet alleen koos Jägermeister voor een andere slogan, ook wordt het uiterlijk van de fles veranderd. De fles krijgt high-end look en valt op door de brede schouders. Ook krijgt de fles een nieuwe dop, waar de signature van Jägermeister's uitvinder, Curt Mast, op gegraveerd staat. 

Bekijk hieronder de nieuwe campagnefilm van Jägermeister


Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren