Nestlé brengt gepersonaliseerde KitKat verpakking op de markt

31.01.2017 | Branchenieuws | 445 keer bekeken
Nestlé brengt gepersonaliseerde KitKat verpakking op de markt

Nestlé Confectionery biedt consumenten de kans om KitKat producten te winnen met persoonlijke boodschappen en foto's op de verpakking. Deze kunnen worden toegevoegd op de verpakking van de KitKat 4 Finger en Chunky singles, multipacks en 2 Finger biscuit packs. De actie loopt van 1 februari tot 29 maart.

Consumenten kunnen online via een code die op de verpakking staat een eigen verpakking ontwerpen. De persoonlijke berichten en foto's van de winnende inzendingen worden gedrukt op een unieke KitKat verpakking. 

Het zakelijk hoofd van KitKat and biscuits bij Nestlé Confectionery’s Haseeb Rahman zegt dat deze promotie inspeelt op de huidige trend van personalisatie. "Hierdoor kunnen wij de consumenten de kans geven om een gepersonaliseerde KitKat 4 Finger pakket te winnen voor een vriend of vriendin." Nestlé gaat zo'n 55.000 gepersonaliseerde verpakking uitbrengen. 

Nestlé probeerde al eerder een promotie uit in de trend van personalisatie. Vorig jaar konden consumenten YouTube-video's bekijken door de QR-code te scannen van de verpakking met hun smartphone. 


Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren