Nieuw design voor verpakkingen Amstel Bier

14.10.2016 | Branchenieuws | 795 keer bekeken
Nieuw design voor verpakkingen Amstel Bier

Albert Heijn Pilsener verving onlangs haar verpakkingen en ook Amstel Bier lanceert nu een nieuw design. Het nieuwe design is ontwikkeld door VBAT. Het rood-witte Amstel logo blijft centraal.

Bij het nieuwe ontwerp is gekozen om de geschiedenis van het merk naar voren te brengen. “Het nieuwe design is een ode aan de rijke geschiedenis van het merk. In het ontwerp van het nieuwe design staat het verhaal van Amstel Bier centraal,” laat Heineken weten in een persbericht.

In het nieuwe design wordt de nadruk op vriendschap gelegd.  “De link tussen vriendschap en Amstel is er al vanaf de start van de brouwerij. De oprichters van Amstel waren namelijk twee goede vrienden, die vonden dat er in 1870 geen bier goed genoeg was voor hun avonden samen. Daarom besloten zij samen bier te brouwen.” Tegelijkertijd met de lancering van de nieuwe verpakkingen, wordt ook een campagne gelanceerd met als thema: ‘Uit vriendschap gebrouwen’.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren