Nieuw logo moet consument wijzen op duurzaamheid blik

01.08.2016 | Branchenieuws | 404 keer bekeken
Nieuw logo moet consument wijzen op duurzaamheid blik

Onder de slogan 'Ik recycle blik' is de Stichting Kringloop Blik (SKB) een nieuwe campagne begonnen om consumenten te wijzen op het recyclen van blik. De organisatie voor metalen verpakkingen in Nederland werkt ook met een nieuw logo.

Het nieuwe logo dat veelal op verpakkingen te zien zal zijn moet consumenten bewuster maken van het feit dat blik een duurzame verpakking is. Naast het logo worden ook BN'ers ingeschakeld die vertellen over hun ervaringen met blik en de duurzame aspecten hiervan. Een film over het recyclingproces van blik wordt via diverse kanalen verspreid.



Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren