Nieuw platform Jaarbeurs wil bedrijven ‘digitaal verbinden’

20.10.2014 | Branchenieuws | 528 keer bekeken

Jaarbeurs lanceert B2B Digital 2020, een nieuw platform voor B2B-ondernemingen. Klanten kunnen er informatie en tips vinden over succesvol online zakendoen.

Jaarbeurs wil de kennis die ze afgelopen vijf jaar heeft opgebouwd over online leadgeneratie, online gemeenschappen en businessmodellen gaan delen met haar klanten en hen ondersteunen bij het verzilveren van online verkoopkansen.

Binnen JB Digital, dat op 1 juli 2014 is opgericht, zijn alle online activiteiten van Jaarbeurs ondergebracht. JB Digital onderscheidt een kleine vijftien online vraag- en aanbodplatforms voor de bouw, industrie, logistiek en zakelijke dienstverlening, zoals Quel.nl, Beautyspot.nl, Computable.nl en Marqit.nl,.

Volgens Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs, heeft men als doel om de nummer-1 speler te worden in het ‘digitaal verbinden van ondernemend Nederland’.

Een innovatiereis naar Silicon Valley vormt de opmaat voor B2B Digital 2020. De reis van 12 tot en met 16 april 2015 en zal in het teken staan van Digital Sales Boost en Cost Cutting Through Innovation.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren