Nieuw uiterlijk voor Jack Daniel's lijn

09.02.2017 | Branchenieuws | 658 keer bekeken
Nieuw uiterlijk voor Jack Daniel's lijn

JDO Brand & Design heeft de look ontworpen voor Jack Daniel's nieuwe on-the-go product American Serve. Dit blikje is verkrijgbaar in een 250ml formaat. 

Het nieuwe product is gericht op de Australische markt. JDO Brand & Design kreeg de opdracht om een nieuw gevoel te creëren bij de verfijnde drinkers.   

De nieuwe serie is geïnspireerd op Amerikaanse designelementen en kleuren met behoud van de traditionele look van het merk Jack Daniel's. Het ontwerpbureau heeft nieuwe lijnen toegevoegd aan de verpakking, ook zijn er sterretjes op de verpakking bijgekomen.  

JDO voegde eraan toe dat de uitdaging was om de alles wat zij in gedachte hadden toe te passen op een 250ml blikje. Marissa Murray, senior brand manager bij Jack Daniel's, zei: "Deze nieuwe ontwerpen helpen ons een nieuwe kritische consument te bereiken. Zij kunnen nu genieten van de perfecte legendarische Jack Daniel's dranken met een aantal van hun favoriete mixen."

Jack D 2.jpg

jack D.jpg



Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren