PepsiCo brengt nieuwe drank op de markt met wisselend design

04.01.2017 | Branchenieuws | 724 keer bekeken
PepsiCo brengt nieuwe drank op de markt met wisselend design

PepsiCo komt in februari met een nieuw premium-label genaamd 'LIFEWTR'. Het is een lijn die inspeelt op de vraag van consumenten naar gezondere dranken. De voesel- en drankgigant stelt LIFEWTR voor het eerst tentoon tijdens een industrieconferentie in New York. 

Het design van LIFEWTR wordt verschillende keren per jaar worden aangepast, waarbij opkomende artiesten meehelpen aan het ontwerp. “LIFEWTR gaat de juiste mix combineren van een pure smaak met een in het oog springende verpakking”, zegt Brad Jakeman van PepsiCo.

In de afgelopen jaren zijn consumenten minder ongezonde frisdranken gaan consumeren. De verkoop van Pepsi, Coca-Cola en Dr Pepper raakten in een verval, schrijft Fortune. PepsiCo heeft beloofd dat minstens tweederde van hun wereldwijde aanbod minder dan 100 calorieën toegevoegde suikers gaat bevatten met 12-ounce portie. 'LIFEWTR' past natuurlijk perfect bij deze belofte, want het is een drankje met nul calorieën en bevat geen toegevoegde suikers of bewaarmiddelen. 

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren