Remia mayonaises krijgt nieuwe pot

08.03.2017 | Branchenieuws | 335 keer bekeken
Remia mayonaises krijgt nieuwe pot

Het Nederlandse foodservicebedrijf Remia heeft samen met Owens-Illinois, producent van verpakkingsglas, een glazen pot ontworpen voor hun nieuwe lijn mayonaises. Er is voor glas gekozen als verpakking omdat smaakbehoud een grote graadmeter is voor Remia. 

Marcos Garcia, marketing Manager van Remia, vertelt tegen Verpakkingsmanagement dat glas perfect is voor mayonaises. "Glas is inert en reageert niet met het product waarmee het in contact komt, daardoor blijven de smaak en de kwaliteit van onze mayonaises perfect bewaard."

Remia koos voor een design dat nog meer opvalt in de schappen. Er is rekening gehouden met de authenticiteit van de mayonaises en het robuuste karakter dat mayonaises heeft. Remia integreerde een aantal elementen waardoor de pot opvallender wordt. Marketing Manager Garcia: "Voor het gebruiksgemak kozen we voor een bredere klassieke opening. Het authentieke karakter wordt verder benadrukt door de integratie van het “ouderwetse” metalen schroefdeksel. Tot slot introduceerden we hoekvormen bij de overgang van de pot naar de hals en de voet."

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren