Schweppes speelt met nieuw ontwerp in op de on-the-go consument

13.03.2017 | Branchenieuws | 427 keer bekeken
Schweppes speelt met nieuw ontwerp in op de on-the-go consument

Coca-Cola European Partners (CCEP) heeft een nieuwe blik van Schweppes Sparkling Juice Drinks gelanceerd. Binnenkort ligt er ook een 250ml blik in de schappen. De frisdrankengigant wil de consument meer keuzes geven voor on-the-go producten.  

Schweppes Sparkling Juice Drinks, gemaakt met natuurlijke aroma's en zonder toegevoegde conserveermiddelen, zal beschikbaar zijn in een kleinere 250ml blik vanaf eind maart. Het nieuwe formaat vervangt de 330ml blik en doet een beroep op gezondheidsbewuste consument die opzoek is naar een volwassen frisdrank. Het drankje heeft 50 calorieën per 250ml en wordt geleverd in de smaken grapefruit, bloedsinaasappel, citroen en vlierbloesem.

Het nieuwe formaat heeft een verfijnde, strak en modern design. De verpakking speelt in op de groeiende trend voor premium volwassen frisdranken voor on-the-go momenten. 

Simon Harrison, operational marketing director GB, Coca-Cola European Partners zei tegen Packagingnews dat de 250ml blik consumenten een lekkere frisdrank biedt met weinig calorieën. "Het is een mooie aanvulling voor on-the-go producten. Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe look en grootte zullen helpen om retailers te stimuleren in het verkoop van volwassen frisdranken."

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren