Snickers gebruikt digitaal printwerk in nieuwe verpakking

24.09.2015 | Branchenieuws | 856 keer bekeken

De markt van digitaal printen maakt steeds meer mogelijk, zo blijkt uit de nieuwe campagne van chocolademerk Snickers. De repen van het Amerikaanse snoepmerk gaan in eenzelfde lijn als de frisdrankflesjes van Coca Cola met namen erop.

Snickers borduurt voort op een eerdere campagne, waarin duidelijk werd gemaakt dat je niet jezelf bent als je trek hebt. Op de repen zijn 20 verschillende termen te vinden die duidelijk maken wat voor gevoel je je momenteel in bevindt. Onder andere slaperig, chagrijnig, humeurig en zeurderig komen voorbij.

Lees ook: hoe digitaal printen de verpakkingswereld verrijkt heeft

De repen liggen in de winkels, maar in de reclame is er zelfs een telefoonnummer waar je een vriend kan rapporteren met een slecht humeur. De callcentermedewerker neemt een vragenlijst door, waarna duidelijk wordt welke term het beste bij het gevoel past. Daarna wordt deze persoonlijk bezorgd.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren