Trend: consument knutselt met verzenddoos webwinkel

27.05.2016 | Branchenieuws | 1150 keer bekeken
Trend: consument knutselt met verzenddoos webwinkel

Webwinkel Zappos heeft iets nieuws bedacht om klanten te vermaken. De bestellingen van klanten worden vanaf 1 juni in dozen bezorgd die shoppers kunnen ombouwen tot bijvoorbeeld een schoenmaatopmeter, een smartphone-houder of een driedimensionale lama.

De nieuwe dozen zijn onderdeel van de #ImNotABox-campagne, die out-of-the-box denken propageert. Reclamespotjes rond het thema zullen te zien zijn op nationale Amerikaanse televisiezenders.

Coolblue
In ons land liet webwinkel Coolblue zich door Zappos inspireren. Een van de snelst groeiende webwinkels van Nederland daagt klanten uit zo creatief mogelijk te zijn met de blauw met oranje verzenddozen. Klanten kiezen uiteindelijk op het blog van Coolblue wie het meest creatief is met karton.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 14.25.38.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren