Twee nieuwe smaken in de Chaudfontaine Fusion lijn

04.04.2017 | Branchenieuws | 210 keer bekeken
Twee nieuwe smaken in de Chaudfontaine Fusion lijn

Coca-Cola heeft aan het assortiment Chaudfontaine Fusion twee nieuwe smaken toegevoegd. De verpakking lijkt op de andere flessen van de Chaudfontaine Fusion lijn. De smaak framboos-limoen krijgt een roze rand onder de dop en limoen-munt een lichtgroene. 

De nieuwe smaken passen in de lijn van Coca-Cola om in 2020 een calorievermindering van vijftien procent te behalen in haar producten ten opzichte van het basisjaar 2012.

Daan Berendsen, senior brandmanager Chaudfontaine: "Consumenten drinken steeds vaker water. In de horeca stijgt de vraag naar tafelwater en caloriearme en calorievrije alternatieven." Volgens onderzoek van Metrixlab uit 2016, blijkt dat 67 procent van de volwassen consumenten uitsluitend water drinken wat saai vindt. Dat is ook de reden waarom Coca-Cola in mei 2016 Chaudfontaine Fusion heeft gelanceerd. "Nu komen daar twee nieuwe smaken bij, zodat we nog meer keuze kunnen bieden in het calorievrije assortiment", zegt Berendsen.

Begin april zijn de de nieuwe smaken van Chaudfontaine Fusion in de supermarkten en verschillende horecagelegenheden te vinden. De varianten van Chaudfontaine Fusion citroen en pompelmoes-cranberry zijn ook verkrijgbaar in 1 liter flessen.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren