Tyrrells kondigt volledig nieuwe verpakkingslijn aan

17.02.2017 | Branchenieuws | 447 keer bekeken
Tyrrells kondigt volledig nieuwe verpakkingslijn aan

Tyrrells heeft een volledig nieuw assortiment chips onthuld. Het nieuwe design heeft als doel de karakteristieke 'Mannen van het Land' te portretteren. Ook zijn er twee nieuwe smaken toegevoegd aan het assortiment: Aberdeen Angus beef en Engelse mosterd.

De met de hand gemaakt Engelse chips heeft groots voor de 'echte mannen van het land' gekozen als gezicht van de nieuwe verpakking. De mannen houden trots de chips in hun hand op de verpakking. Het idee van het ontwerp speelt in op de herkomst en de lokaal geproduceerde aardappelen.

Sarah Lawson, marketing manager voor Tyrrells Potato Chips, zei: "De groeven in de chips zijn een uniek deel van onze met de hand gekookte aardappelen. De dikke ribbels bieden een extra crunch en een sterkere smaak. Hoewel groeven populair zijn voor zowel mannen als vrouwen, heeft onderzoek aangetoond dat onze consumenten voornamelijk mannen zijn. We hebben onze verpakking opnieuw ontworpen om de doelgroep beter te bereiken: 'de echte mannen van het land'. 

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren