Vooruitblik Packaging Innovations 26/27 november

18.11.2014 | Branchenieuws | 1067 keer bekeken

Woensdag 26 november en donderdag 27 november vindt Packaging Innovations plaats in de Taets Art & Event Park in Amsterdam. Meer dan 100 exposanten laten hun nieuwe innovaties zien op het gebied van design, materialen en oplossingen in branded packaging en retail design.

Packaging Innovations staat bekend om haar exclusieve karakter, catering en sfeer waar een selecte groep genodigden samenkomt. Alleen een specifieke doelgroep krijgt gratis toegang. Gaat u de beurs bezoeken? Hier een vooruitblik op wat komen gaat.

Overzicht lezingen

Naast de meer dan 100 exposanten zijn er tijdens Packaging Innovations verschillende lezingen door professionals uit het vakgebied. De lezingen focussen op redesign, branding en innovatieve en vernieuwende verpakkingen en verpakkingsontwerpen. Hieronder een overzicht per dag:

Woensdag 26 november

11.45 uur “Driving sales with interactive packaging” door Johanna Mercier van Ball Packaging Europe.

12.15 uur “Creativity is at the heart of your organization: design your brand experience” door Thomas Marzano van Philips.

13.15 uur “Innovatieve foodverpakkingen” door Dr. Ulphard Thoden van Velzen, verpakkingstechnoloog aan de Universiteit van Wageningen

14.15 uur “Unlocking your creativity” door Chris Barez Brown van Upping Your Elvis

16.00 uur “How to build creativity and innovation in a world-wide brand” door John van Vleck van Coca Cola Company.

Donderdag 27 november

11.30 uur “Bedrijfsleven “meets” onderwijs” door Stefan Hermsen van HAS Hogeschool en Get Packt!

12.15 uur Uitreiking van de designwedstrijd “Unfolding the Future of Web retail Packaging Design”

13.30 uur “Thinking outside the box- the next deacde of packaging’ door Joseph Hotchkiss, directeur van de School of Packaging en the Center for Packaging Innovation and Sustainability, Michigan State University 

14.30 uur “Hoe shopt de consument in 2020? En welke gevolgen heeft dit voor uw supply chain?” door Axel Groothuis van Partnet Eurogroup Consulting

15.15 uur “Biomimicry- Packaging inspired by nature” door Saskia van den Muijsenberg van Biomimicry Nederland

16.00 uur “Real inbound marketing” door Edwin Vlems, Marketing Adviseur.

Packaging Innovations Award

Tenslotte wordt op de eerste beursdag ook de Packaging Innovations Award uitgereikt. In het Innovatie Café worden de verschillende ontwerpen beoordeeld door zowel de vakjury als de bezoekers van de beurs.

Foto: Packaging Innovations 2013/ Marc van den Maagdenberg

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren