Wie vindt u morgen in het VerpakkingsProfstheater?

12.04.2016 | Beursnieuws | 542 keer bekeken
Wie vindt u morgen in het VerpakkingsProfstheater?

Tijdens de Empack op 12 t/m 14 april wordt Theater 2 op de beursvloer voor twee uur per dag omgetoverd tot het VerpakkingsProfstheater, waar we interessante sprekers hebben uitgenodigd voor kennissessies en seminars. Wie vindt u op de tweede dag van de beurs in het VerpakkingsProfstheater?

Karen van Riel - de blauwdruk van expertise marketing

Het is telkens weer een enorme uitdaging om klanten te overtuigen van de waarde van je producten en je expertise, ook al weet je zelf dat je product of dienst steengoed is. Hoe maak je hen duidelijk dat ze absoluut bij jou moeten zijn, door de jungle van marketingpraatjes van andere bedrijven? Door slim gebruik te maken van je eigen marketing en expertise, draai je de rollen om. Door op deze manier je product op de markt te zetten valt er niet alleen meer te verkopen aan bestaande klanten, maar is het ook makkelijker om met behulp van je vakkennis nieuwe klanten aan te trekken. Niet alleen wordt door het gebruik van expertise marketing de waarde van je product of dienst overduidelijk, maar hou je bovendien de regie over de groei van je eigen bedrijf. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn? Karen van Riel van Outdo legt vandaag om 14.30 in Theater 2 uit hoe het kan.

Karen van Riel spreekt om 14.30 uur in Theater 2 in Hal 1. Lees hier het interview dat VerpakkingsProfs eerder met haar hield over haar seminar.

Bas van Steenoven - E-commerce vraagt om flexibel verpakken

Heeft u enig idee wat er allemaal komt kijken bij het jaarlijks versturen van twee miljoen verschillende artikelen met variërende afmetingen? En weet u hoeveel verschillende standaard dozen u nodig heeft om al die producten in te verpakken? Om maar te zwijgen van al die zakjes lucht en de talloze rollen bubbelfolie die er nodig zijn om uw product te beschermen. Tijdens zijn presentatie legt Bas van Steenoven van Neopost vandaag om 15.30 in Theater 2 uit hoe al deze ongemakken voorkomen kunnen worden met de CVP-500: een machine die automatisch verpakt in dozen-op-maat. Tot 10 keer sneller dan met de hand, minder verpakkingsmateriaal en daardoor een besparing in het transportvolume tot 50 procent. Neopost overtuigde afgelopen maand ook de jury van de NL Packaging Awards van de machine en won in de categorie Innovatie Machines. Naast de oplossing van Neopost zelf, zal Van Steenoven ingaan op kansen, mogelijkheden en alternatieven in de wereld van verpakken voor de e-commerce branche.

Bas van Steenoven spreekt om 15.30 uur in Theater 2 in Hal 1. Lees hier het interview dat VerpakkingsProfs eerder met hem hield over zijn seminar.

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren