Zó vergroot u uw omzet met 25 procent!

16.11.2015 | Branchenieuws | 629 keer bekeken

Intuïtief snapt iedereen dat je bestaande klanten belangrijk zijn. Maar als je niet weet welke klanten verantwoordelijk zijn voor welk deel van je winst wordt op tijd bijsturen moeilijk, zo niet onmogelijk. 

Dat dit kennisgat bestaat is niet zo vreemd. In traditionele accountancy wordt de waarde van de trouwe klant met flair verborgen. Financiële rapporten maken geen verschil tussen omzet uit gloednieuwe klanten en omzet uit trouwe klanten die al jaren afnemer zijn. De cijfers worden steevast op één hoop gegooid. 

Mocht je denken dat dit niet uitmaakt, dan wil ik je hierbij vriendelijk doch beslist uit de droom helpen. Gebrek aan kennis is het enige excuus om niet in actie te komen. Want als jij erin slaagt om jaarlijks 5 procent meer klanten vast te houden, stijgt je winst op termijn met 25 tot 100 procent.

Wil je weten hoe? Dan nodig ik je met plezier uit voor een tripje naar België! Op woensdag 25 november kan ik je laten zien wat het zou betekenen als je nooit meer een klant zou verliezen. En hoe je ervoor zorgt dat dit jouw werkelijkheid wordt.
 
Van 13.30 tot 14.00 uur geef ik een presentatie op Empack Brussel, dé enige verpakkingsbeurs van onze zuiderburen. De presentatie heet: “Increase sales by 25 procent, focus on your existing customers”. Ik nodig je van harte uit om hier kosteloos bij aanwezig te zijn. Als je er toch bent, kun je gelijk de nieuwste producten en diensten van toonaangevende verpakkingsspecialisten bekijken en horen wat ze voor jou kunnen doen.
 
Wil je erachter komen wat focus op bestaande klanten voor jou kan betekenen, en hoe je dat praktisch aanpakt? Schrijf je dan in voor een gratis ticket en kom 25 november naar Empack Brussel.

Graag tot dan!

Aanmelden nieuwsbrief

Alles wat je zoekt, verpakt op één platform!
Meld jezelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, innovaties, trends en ontwikkelingen uit de branche.

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren